טיפים ורעיונות למוצרי פרסום ומתנות ממותגות לקיץ !

בכדי שמוצרי פרסום לקיץ יהיו יעילים ויממשו את המטרות והציפיות מהן, קיימת חשיבות גבוהה לוודא שהמוצרים הנבחרים יהיו שימושיים ויתאימו עבור כמה שיותר אנשים – ככל שהשימוש במוצרים יהיה גבוה יותר, כך החשיפה ללוגו ולמיתוג תהיה גדולה יותר – וזאת הרי השאיפה המרכזית העומדת מאחורי חלוקת מוצרי פרסום ומתנות ממותגות.
כך יוצא, שאם המטרה היא להעניק את המתנות הממותגות ללקוחות/ עובדים/ קולגות בעונת הקיץ, כדאי להקפיד ולבחור במוצרים המתאימים באופן פרטני לעונת הקיץ.

איך לבחור מוצרי פרסום לקיץ?

 בכדי לבצע בחירה מושכלת ונבונה באותם מוצרי פרסום, מומלץ לפעול בשלבים מסודרים ועל ידי כך לוודא כי המוצרים הנבחרים יענו באופן פרטני ואיכותי, על מלוא הדרישות והצרכים של העסק אשר עומד מאחורי החלוקה:
  • בשלב הראשון, ההמלצה היא לתכנן את התקציב אותו אתם מייעדים למטרה ואת כמות המוצרים בה אתם מעוניינים.
  • בשלב הבא, חשבו עם עצמכם מי הם האנשים עבורם המוצרים מיועדים, האם יש ביניהם מכנה משותף, לדוגמא, צעירים אחרי צבא, אנשי משפחה וכו' – מה שיאפשר לכם לבחור מוצרים אשר יתאימו לצרכיהם.
  • לאחר מכן, ההמלצה תהיה להיחשף לכמה שיותר אפשרויות אופציונאליות (מותאמות לתקציב) – מאוד יכול להיות שבהליך זה אתם עתידים להיחשף למוצרים אטרקטיביים שאולי לא חשבתם עליהם לפני ובכוחם להוות כאפשרות הטובה ביותר.
  • השלב הסופי, יהיה כמובן בחירת המוצרים המתאימים ביותר והזמנתם.

מגוון רחב של אפשרויות

כל מי שעושה את צעדיו הראשונים בהליך החיפוש אחר מוצרי פרסום ומתנות ממותגות לקיץ, עתיד לגלות מגוון רחב של אפשרויות, כאשר הפופולאריות שביניהן:
  • צידניות – אלו יכולות להיות צידניות אישיות או משפחתיות. מה שבטוח שמדובר במוצר מאוד שימוש לעונה החמה בה מקום הבילוי העיקרי הוא חוף הים או שפת הבריכה.
  • תיקי חוף – תיקי חוף מהווים עוד מוצר שימושי לעונת הקיץ, כאשר קיימת אפשרות לבחור בין תיקים בגדלים ובעיצובים שונים.
  • מחצלות – מוצר שיכול להיות שימושי הן עבור חופי הים והן עבור פיקניקים וטיולים.
  • אוהלים וציוד קמפינג – רבים אוהבים לנצל את עונת הקיץ לטובת קמפינג בטבע.

כמובן, שיש עוד מגוון רחב של מוצרים אופציונאליים אשר נחשבים כמזוהים עם עונת הקיץ, כאשר כל מה שצריך לעשות זה לבחור אותם בתבונה.

הליך המיתוג

אז אחרי שבחרתם את המוצרים המתאימים, מה שנותר לעשות זה כמובן לדאוג לכל נושא המיתוג – ברוב המקרים, המיתוג יכלול את הלוגו של החברה אשר עומדת מאחורי אותם מוצרים, כאשר רבים בוחרים גם להוסיף פרטים נוספים לגבי העסק כמו: כתובת, טלפון ו/או סלוגן.
המטרה תהיה כמובן, שפרטי העסק יהיו בולטים וניתן יהיה להבחין בהם גם ממרחקים גדולים, אך כמובן, מבלי לפגוע בנראות או באסתטיקה של המוצר.
בחירה מושכלת ונבונה בחברה אשר מציעה מוצרי פרסום ומתנות ממותגות, תאפשר בסופו של דבר ליהנות ממוצרים אשר יספקו מענה על מלוא הדרישות והצרכים.

אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

לצפייה בקטלוג מוצרי הפרסום המתנות >

מוצרי פרסום לקיץ