הכירו את פיצי: רמקול קטן עם סאונד ענק

פעם, כשרצינו לחוות סאונד עוצמתי, היינו מפנטזים על רמקולים ענקיים. עם השנים, הודות להתפתחות הטכנולוגיה, משוואת הגודל/עוצמת סאונד השתנתה. יצרני הרמקולים הבינו שצרכנים אוהבים מוצרים שלא תופסים הרבה מקום, וכיום, כל אוהב מוזיקה יודע שהרמקולים הטובים ביותר הם לא בהכרח הגדולים ביותר. אבל אז הגיע רמקול קטן ומשגע בשם Pizzi, ובאמת טרף את הקלפים.

רמקול פיצי – קטן-קטן, אבל עם עוצמות עצומות

פיצי הוא רמקול זעיר שמשנה את כל מה שחשבנו שאנחנו יודעים על עולם הסאונד. הצליל הסטריאופוני שמיוצר על ידי פיצי הוא פשוט לא ייאמן. מדובר על תדר צליל של 20HZ-20KHZ ואיכויות עילאיות של בס וטרבל שמשאירים אפילו את האודיופילים הגדולים ביותר ללא מילים.

בואו נדבר על הגודל והמשקל של Pizzi – 35 מ"מ ו-57 גרם בלבד. במילים אחרות, Pizzi נכנס לכם בקלות לכיס של הג'ינס. אתם יכולים לקחת איתכם את רמקול פיצי לכל מקום – למסיבת חוף עם החבר'ה, למשרד, לפיקניק בפארק, לנסיעה ברכב ועוד.

רמקול פיצי מיוצר באחת ממעבדות האודיו מתקדמות בעולם. היצרנים של Pizzi Speaker הצליחו לייצר רמקול מהפכני שמשלב מינימום גודל עם מקסימום איכות צליל. בואו נמנה את הפיצ'רים שהופכים את פיצי למשהו באמת מיוחד:
  • ממשק ידידותי: חברו את פיצי לסמארטפון, ללפטופ או למערכת השמע ברכב – ותהנו מצלילים נפלאים בכל זמן ובכל מקום.
  • צליל סטריאופוני: כל מה שעליכם לעשות זה לחבר שני רמקולי פיצי יחדיו באמצעות חיבור Bluetooth, ויש לכם צליל סטריאופוני שלא מן העולם הזה.
  • מי אמר סלפי מרחוק ולא קיבל? ברגע שאתם מחברים את Pizzi Speaker לסמארפטון, אז הרמקול הופך ללחצן סלפי בשלט רחוק. סיי צ'יז!
  • עיצוב חדשני: פיצי לא רק נשמע טוב – הוא גם נראה נהדר. רמקול פיצי מגיע בשלל צבעים, כולל גוון מטאלי משגע.
  • סוללה: פיצי מגיע עם סוללה נטענת עמידה, שמאפשרת עד ל-4 שעות רצופות של מוזיקה. צליל התראה עדין יזכיר לכם להטעין את הסוללה בזמן.
  • התאמה ל-Siri ו-Google Voice: גרסת ה-Bluetooth V5.0 של Pizzi מעניקה לקול של Siri ו-Google Voice צליל חד ועוצמתי במיוחד.

לסיכום, פיצי הוא הרמקול האידיאלי כמעט לכל סיטואציה. מדובר במתנה המושלמת לאנשים שרוקדים לצלילי החיים.