יומנים ממותגים לעסקים - ראש השנה הגיע ואתם מתלבטים איזו מתנה להעניק ללקוחות שלכם?

אוטוטו סוף שנה וזה הזמן להתחיל לחשוב על מתנה ללקוחות שלכם. לכבוד התחלה של שנה חדשה, ישנו פתרון מתבקש, שמשיג המון מטרות ביחד. בחרו בתבונה יומנים לעסקים מבית גבעוני ואנו נספר לכם מה בדיוק אתם מרוויחים.

אתם מרוויחים לקוחות מרוצים

יש הרבה מאוד סוגים של יומנים לעסקים שאפשר להביא בחשבון בתור מתנות ללקוחות. הם יכולים להיות גדולים למדי ויכולים להיות יותר קומפקטיים. הם יכולים להיות בעלי כריכות מאוד מרשימות או בעיצובים פחות שגרתיים. אבל לא כל כך משנה בשלב זה מהו העיצוב, בכל מקרה אתם מרוויחים לקוחות מרוצים.

אתם מקבלים מחיר נוח להפליא

כאשר מזמינים יומנים לעסקים, אפילו אם מדובר בעיצוב מיוחד, מדובר במוצר שקל להשיג בכמות רבה. אי לכך ובהתאם לזאת, אתם יכולים להעניק יומן שנראה מאוד מרשים ובמחיר ליחידה שיהיה נוח להפליא. אבל מעבר לזאת, כדאי לספר גם מה אתם מרוויחים מבחינת המיתוג.

אתם מרוויחים מיתוג ופרסום מעולה

כאשר אתם מחלקים ללקוחות נבחרים או אפילו לכל הלקוחות שלכם יומנים לעסקים אתם מרוויחים מיתוג ופרסום מעולה. ניתן לעצב את היומן כך שיישא בגאווה את הלוגו העסקי שלכם. אפשר להוסיף לו מסר רצוי, מספרי טלפון, מייל וכיוצא בזה. עסק שמעניק ללקוח יומן שכזה נתפס כבעל עסק רציני ומשקיען. יומן נתפס כהרבה יותר משמעותי מכל מיני מתנות ממותגות שמיד לאחר שמקבלים מניחים בצד. היומן הוא לא סתם מתנה אלא מוצר שימושי. הוא ימצא באופן קבוע על שולחן העבודה של הלקוח או בתיק שלו, מוכן לשימוש בכל רגע.

עוד כמה סיבות שהופכות את היומן למתנה הנכונה בזמן הנכון

כאשר הלוגו והמיתוג שלכם מודפסים על גבי יומן שנתתם ללקוח, הלקוח זוכר אתכם שוב ושוב. בכל פעם שהוא רושם לעצמו הערה או פגישה ביומן, הוא זוכר אתכם. הוא זוכרת את היחס, את המחשבה עליו, את ההשקעה. מתנות מסוג זה בדיוק עושות את החשק ללקוח להמליץ עליכם. לספר לאחרים על היחס האישי. אבל אפילו מעבר לכך, יש סיכוי גבוה מאוד שגם אנשים אחרים ייחשפו ליומן. כאשר מישהו שמכיר את הלקוח שלכם רואה יומן מעוצב ומרשים, הוא מתעניין ואולי גם רושם את הפרטים שלכם, למקרה הצורך. לסיכום, לכבוד ראש השנה, יומן במתנה ללקוח משתלם לעסקים ולבעלי עסקים בשל יופי של סיבות טובות.

הכנסו לקולקציה החדשה 2020 של מוצרי גבעוני >
יומנים ממותגים לעסקים