מחברות עסקים ממותגות

רוצים להתבלט מהקהל? רוצים שהלוגו שלכם ימשיך להופיע מול העיניים של הלקוחות שלכם כל הזמן? עם מגוון אפשרויות מיתוג ועיצובים בהתאמה אישית, תוכלו במהירות למצוא סגנון שיתאים למטרות השיווקיות שלכם ולקהל המטרה של הקמפיין שלכם.
תחילה בחרו  מחברות ממותגות מתוך האופציות שלרשותכם:

הוסיפו  את הלוגו שלכם ואת המסרים הנוספים שתרצו להעביר בשם המותג וקיבלתם מחברות מקצועיות, מרשימות הנושאות את שמכם ומראות ללקוחות ולעובדים שלכם שאתם רציניים.
כעת תוכלו לחלקן ללקוחות בכנס המקצועי הבא שתארגנו או לעובדים שלכם ביום הכיף הבא.
מדובר בהוצאה הכרחית שבטווח הארוך תסייע להקנות לעסק שלכם תדמית מקצועית ואף תגביר את המודעות למותג שלכם ללא עלות גבוהה במיוחד מצידכם.

שימו לב לחשיבות כיון כתיבת המחברת. לא אחת קורה שאתם מוקסמים מעיצוב מסויים אבל עליכם לשים לב מיהו הקהל אליו את פונים? האם מדובר בפנייה למשקיעים בכנס מקצועי בינלאומי? או שאולי אתם עצמאיים ורוצים לייצר לעצמכם מחברות לשוק המקומי?בתוך המגוון הרחב שלנו תוכלו למצוא גם מחברות עם פתיחה אנגלית שיענו על הצורך הבינלאומי לצד מחברות בשלל עיצובים בפתיחה עברית. כך הופכות מחברות העסקים ממותגות לפיתרון מושלם שמשאיר את המותג שלכם בתודעת הלקוח כל הזמן.

מחברות עסקים? לא מה שחשבתם!

למרות הקפיצה הטכנולוגית, נראה כי כלי כתיבה ומחברות ישארו כאן לעד, אז למה לא לשלב בין העולמות?בהתאם לתקציב שלכם, תוכלו למצוא בין היתר מחברות עסקים של מותג היוקרה גבעוני GIVONY© המגיעות בעיצובים אלגנטיים ויוקרתיים במיוחד ומשלבות בתוכן זיכרון נייד (DOK) בסוגר, תא ייעודי למכישירים סלולריים, מכתביות ומחברות כלולות מחשבון. 

אם יש לכם אנשי מכירות שפוגשים לקוחות מחוץ למשרד? ציידו אותם במחברת עסקים רשמית מדגם "וולסטריט" בצבע אבן עם מחשבון, מקום לעט, מחברת נשלפת ותא פנימי עם רוכסן. הוסיפו מסר חזק שיעשה את העבודה ואת הפרטים ליצירת קשר וקיבלתם מוצר חזק שמשדר ללקוח שאיש המכירות שעומד מולו מגיע מחברה מכובדת.

לצורך התקשורת השיווקית של העסק שלכם ועל מנת לתת מענה מושלם גם ללקוחות הפרמיום שלכם. אנחנו מציעים לכם גם מכתביות העסקים ומחברות עור ממותגות מותאמות אישית. בעיצובים מלוטשים שיראו נהדר בפגישות עסקיות במשרד ומחוצה לו. בחרו במחברות העסקים של GIVONY או כל אחת מהמחברות הקשיחות המותאמות אישית שלנו. מרשימות, יוקרתיות, עמידות ושימושיות.

מחברות משתלמות לקידום מכירות משתלם!


מחפשים את פריט הקידום המושלם? אל תלכו רחוק מידי ממחברות ממותגות. בין אם הצורך שלכם הוא חלוקה באירועים מקצועיים ובין אם לשימוש פנים משרדי , מחברות ממותגות בהתאמה אישית מהוות מתנות נהדרות שתמיד כיף לקבל ובדרך ממשיכות לשאת את המסר שלכם. אם כך, מדוע לא להוסיף ולמתג בהתאמה אישית גם עטים איכותיים, תיקי עסקים וכנסים? מחברות עסקים ממותגות ובהתאמה אישית, יכולות להיות גרסה גדולה יותר של כרטיס ביקור שלכם. כל שאתם צריכים לדאוג הוא כי שם החברה, הלוגו, וכל מידע ליצירת קשר רלוונטי לעסקים מופיע במיקום טוב על גבי המחברת.

בכל פעם שלקוחות  ירימו את המחברת שלכם הם יזכרו את החברה שלכם וכל הפרטים שהם צריכים יהיו מול עיניים. כך בעצם השגתם נראות מקסימאלית של המותג בעלות מינימלית. מחברות עסקים ממותגות בהתאמה אישית הן מתנות נהדרות ופרקטיות עבור לקוחותיכם ועובדיכם כאחד. בין אם אתם בוחרים בעיצובים קלאסיים, מלוטשים או סגנונות מודגשים ויומיומיים, תוכלו למצוא את מחברת העסקים האידיאלית לקידום מכירות העסק שלכם ב-מכתביות מחברות עסקים והפקות דפוס 

אתם מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון 03-5156000 ולקבל הצעה משתלמת.