שיטות מיתוג להדפסה על כל מתנה!

כמעט כל המוצרים בקטלוג המוצרים הגדול שלנו, ניתנים למיתוג, במאמרים הקודמים שלנו, חזרנו והדגשנו שוב ושוב את החשיבות שבהענקת שי בין אם לעובדים ובין אם ללקוחות. אבל החכמה הגדולה היא למתג את המתנה שלך בחכמה, רק כך תוכל לייצר הזדהות בין השי המוענק לבית העסק שלך. לצורך כך, תוכלו למתג כל מוצר שתבחרו באחת מהשיטות המקובלות כיום.

דפוס משי שיטה עתיקה שפותחה בסין, בתחילה שימשה להדפסה עדינה על יצירות אמנות ונוי. במהלכה נעשה שימוש ברשת צפופה של חוטי משי ומכאן שמה. כיום, דפוס משי הוא חלק בלתי נפרד מחיינו ואנו נתקלים בשיטת הדפסה זו בכל מקום. מלבד הדפסות אמנותית, מהווה השיטה כלי שיווק ופרסום מבוקש מאוד, שכן היא מאפשרת הדפסה על גבי מגוון חומרים, כמו: פלסטיק, עץ, מתכת, בד ועוד. חברות רבות משתמשות בשיטה זו לצורך הדפסת לוגו על מוצרים עדינים במיוחד  לדוגמה: הדפסת לוגו החברה על גבי עטים, מחשבונים, מחשבים וכדומה, הדפסת כיתוב על גבי פנלים של מוצרי חשמל ואלקטרוניקה, הדפסה על גבי מדבקות מסוגים שונים, כמו מדבקות לרכב ועוד.

הדפסת טמפון מקורה בשם הלועזי (TAMPO PRINT) שפירושו דפוס הטבעה ,בשיטה זו מועבר דבר הדפוס, אל החומר עליו אנו רוצים להדפיס , באמצעות כרית הטבעה . שיטה זו מאפשרת לנו להדפיס על משטחים לא ישרים או לא אחידים בגובה . בהדפסת טמפון מדפיסים כל צבע בנפרד ובארץ לא ניתן לבצע הדפסות צבעוניות. שימושים נפוצים – הדפסה על מוצרי פרסום, עטים, חלקים אלקטרוניים, חיווט עדין של מוצרי אלקטרוניקה, משטחים מעוגלים ועוד.

חריטת לייזר היא היום הטכניקה היוקרתית והמתקדמת למיתוג והטבעת הלוגו שלכם. באמצעות מכשור מתקדם, ועל סמך גרפיקה מוכנה מראש, שולחת המכונה העדינה את קרני הלייזר שלה במדויק אל משטח העבודה, ואלה עוברות על פני משטח המוצר עד לקבל הגרפיקה המבוקשת. חריטה בלייזר היום נפוצה במיוחד בתחום מוצרי הפרסום וקידום המכירות, הרבה בשל היותה מתאימה למגוון רחב של מוצרים כגון: זכוכית, עץ, פלסטיק, עור, מתכות שונות ועוד. הייחודיות של שיטת חריטה זו היא בקווים הנקיים והדיוק שמקנים למוצר שלכם, ארשת מכובדת ויוקרתית במיוחד. על כן, זוכה שיטת מיתוג זו להכרה רחבה בקרב מחפשי מתנות ומזכרות בסגנון יוקרתי יותר.