מתנות ממותגות לעובדים לחזרה לשגרה

כולנו שמחים על כי משבר הקורונה הולך וחולף לו. עוד ועוד עובדים מסיימים את תקופת החל"ת והמשק חוזר לשגרה. מעסיקים ומקומות עבודה נערכים לקראת חזרה לפעילות וחושבים כיצד לקבל את פני העובדים. מחפשים דרך נהדרת לקבל את פני העובדים שחוזרים מהחופשה הכפויה? גם אתם יכולים לקבל את פני העובדים בכיף ולגרום להם לחייך. מתנות לעובדים במיתוג מרהיב, צבעוני ומרומם: לקבל את פני העובדים כמו שצריך!

לצ'פר את צוותי העובדים שחוזרים לשגרת עבודה

אף פעם לא פשוט לחזור לעבודה אחרי חופשה ארוכה. הדבר קשה שבעתיים לאחר שכל המדינה כמעט הייתה מכונסת בסגר כפוי לאורך שבועות ארוכים. אז מה עושים כשכולם מרגישים שפופים: למעסיקים ולמקומות עבודה, כעת זה הרגע הנכון לצ'פר את צוותי העובדים שחוזרים לשגרה. תנו לכם קצת כיף, לנחות נחיתה. הראו לעובדים שאתם חושבים עליהם. מתנה ממותגת, מעוצבת שאומרת: ברוכים השבים! את כל המתנות השוות מזמינים עם מיתוג. מתנות שוות, ממותגות עם הדפסת לוגו של החברה, שכל עובד ישמח לקבל וישמח להעריך!

ההפתעות והמתנות הממותגות של זאוס מוצרי פרסום ומתנות

גם אתם יכולים לארגן לעובדים שלכם מתנות נפלאות – בתור ערכת חזרה לשגרה. וכשנותנים, גם מקבלים בחזרה. מעניקים מתנות מפנקות ומוערכות. מעבירים מסר חשוב של חיזוק והתחזקות, לאחר ימים לא פשוטים. הדרך המקורית והמתוקה לברך את העובדים החוזרים יכולה ללבוש כל צורה שתרצו, למשל:·      
  • סט משחקים לחוף הים – עם תום הסגר, אין מתאים מאשר בילוי בחוף הים. סט משחקים ממותג כגון מטקות עם שש בש ישמח כל עובד ועובדת.
  • תענוג להתקרר – מאוורר קייצי במיוחד, שגם מתיז מים. מי לא ייהנה להתקרר בצורה כזאת.
  • שלל אביזרי פנאי, טיולים וחוף – צידניות במבחר משגע, תיקי ים וחוף, קיטבג משולב צידנית, מחצלות ומגבות שאפשר לפרוס בכל מקום, על דשא או חול.
  • מתנות ממותגות חמות אש – למשל ערכות מנגל, סט כלים לבר בי קיו.  

בקרו בקטלוג וגלו עולם מרהיב של שפע מתנות ממותגות נוספות, לכל מטרה. כל כך כיף ומתבקש לקבל את העובדים עם הפתעות ומתנות של חזרה לשגרה!
מתנות לעובדים