עטים ממותגים לכל מטרה קונים בזאוס מוצרי פרסום

אילו סוגי עטים עומדים לרשותכם

חברת זאוס, המתמחה בשלל פתרונות פרסום, מיתוג וקד"מ, מציגה לפניכם עולם שלם של עטים ממותגים שלא חשבתם שקיים. עטי ראש סיכה, עטי מתכת, פלסטיק ועוד מגוון גדול. כל אלה חשובים משום שהם מאפשרים לנו להתאים עבורכם עט לכל צורך.
בהתאם לתקציב שעומד לרשותכם, בהתאם לכמות הדרושה לכם, בהתאם לתדמית שאתם רוצים לחזק ובעיקר בהתאם לקהל המטרה. 

קחו לדוגמא חברה עם קהל צעיר, שתרצה לחזק את המותג שלה בצורה קלילה אך כזו שתשדר מחויבת למטרות הלקוחות שלה, חברה כזו תוכל לבחור מתוך מבחר עטים בעיצוב שובב מטאלי, מבריק או מאט. 
לקהל יעד בכירים יותר, אפשר למצוא אצלנו מגוון עטים בעיצובים אלגנטיים ורשמיים יותר.


רציתם עטים ממותגים? לרשותכם מגוון אפשרויות, למשל:

עטי פלסטיק בשלל צבעים לבחירה. מבחר עטי מתכת ממותגים. עיצובי אלומיניום נבחרים. שילובי סיליקון ומתכת לאחיזה נעימה במיוחד. עטים מיוחדים, למשל בשילוב במבוק טבעי. עיצובים היתוליים, שובבים (למשל עם דמות ראש, בקצה העט). עטי יוקרה מבית X-PEN, לאנשים מיוחדים.  

מיתוג בדרך המתאימה לכם ביותר

בזאוס אתם יכולים לא רק לגלות, לבחור ולהזמין מתוך מבחר עצום של עטים, בשלל עיצובים. אתם גם יכולים לבחור, למקם את המיתוג שלכם על גבי העט בצורה שתגרום למותג שלכם לבלוט מעל המתחרים.

בהתאם לתקציב שלכם, המטרה וקהל היעד, אנחנו יודעים לבנות עבורכם את הצעת המחיר המתאימה.
למשל, דרך אחת למיתוג הינה יצירת חריטה יוקרתית על גוף העט. מתאים כמתנה למנהל, או לכבוד יום הולדת של לקוח או עובד. דרך אחרת למיתוג הינה הדפסה. אפשר להדפיס מסרים רצויים, לוגו או כל דבר אחר, על גוף העט. 

מחפשים רעיונות מיתוג מנצחים?

אנחנו כאן לשירותכם! נציגנו יכולים לסייע לכם, בזכות הרבה ניסיון, בכל מטרה הנחוצה לכם. נוכל לסייע לכם לבחור את העטים בעיצובים שמתאימים מאוד לחלוקה בכנסים או בתערוכות. קדמו את העסק שלכם, חדש או וותיק, בצורה נכונה ועם מיתוג ראוי. 

ניתן להזמין עטים במחירים מאוד נוחים, שמתאימים כמיתוג בקנה מידה רחב. למשל ללקוחות הכלליים. עטים ממותגים, יתאימו לחלוקה גם בהזדמנויות מיוחדות. אפשר לשלוח ללקוחות לכבוד יום הולדתם. לצרף כמתנה לקראת החגים שמגיעים. אם יש לקוח וותיק או אמיד, אפשר להעניק באופן אישי דגם מרהיב עין ויוקרתי, כדי להראות יחס ולהדק את הקשר. 

כלי כתיבה מהווים שי קלאסי. יכולים להתאים מאוד לחלוקה לעובדים, ללקוחות, לכל מי שרוצים שיעריך אתכם, שיזכור אתכם, שיעשה אתכם עסקים. סוכנות ביטוח שעורכת כנס ללקוחות, חנות חדשה שנפתחה, אינסטלטור, טכנאי מחשבים, סניף בנק, משרד אדריכלות, חברת פרסום, יועץ עסקי, חברת טיולים – אלה רק דוגמאות ספורות לעסקים ואנשי מקצוע שיכולים למתג עצמם בעזרת עטים.  

זאוס: אנו מתמחים בייבוא ושיווק ומיתוג בשלל דרכים, עטים טובים, לאירגוניים ועסקים. לקבלת הצעת מחיר מהירה לעטים ומיתוגים מוזמנים ליצור קשר באתר או בטלפון.

עטים ממותגים זאוס