קבלו רעיונות למתנות ממותגות לסוף שנה למורה, לגננת לילדים ולתלמידים

אז הנה עוד שנה עומדת להסתיים לה וההתרגשות בעיצומה. עוד שנה של עשייה ושל התקדמות, עוד שנה של התפתחות, של יצירה ושל למידה. סוף השנה מוקדש בדרך כלל לסיכומים ולהסתכלות קדימה, אל עבר המחר, השנה הבאה, אבל מוקדש גם לתודות לאלו שעשו, אלו שהשקיעו ואלו שתרמו את תרומתם.

הוא גם מוקדש לילדים ולתלמידים, שגדלו בעוד שנה ועברו עוד משוכה, לאלו שעשו לא מעט בשביל להיות טובים יותר ובוגרים יותר. לכל אלו, הן התלמידים והילדים והן המורים והגננות, מגיע לקבל מתנות לסוף שנה, ויש אין ספור רעיונות שיכולים להתאים. אז הנה כמה מהרעיונות הללו אבל עם טוויסט. לא רק מתנות מגניבות ושימושיות אלא גם כאלו שאפשר להוסיף להן שם ולהפוך אותן לאישיות ומיוחדות.

מתנות לילדים
הנה כמה רעיונות אפשריים של מתנות לסוף שנה ממותגות שכל ילד ישמח לקבל. זה יכול להיות רמקול אימוג'י שיעשה שמח, רמקול צבעוני וחייכני, אלו יכולים להיות אוזניות חיוך כאלו שלא יפסיקו לעשות לילד טוב על הלב, תיקי שרוך יפיפיים, כובעים צבעוניים, בקבוק שתייה לילדים עם שם בשביל למנוע איבוד שלו, מחזיקי מפתחות עם שם משתנה, דיסק און קי לילדים עם שם משתנה ועוד מגוון רחב של מתנות אישיות, מתנות כיפיות במיוחד שיהפכו עבור הילדים את סוף השנה לאירוע של ממש.

מתנות למורים\מורות וגננות
לקבוצת המורים והמורות כמו גם הגננות והסייעות, צריך כמובן לתת מתנה בהתאם. אז הנה כמה רעיונות מדליקים שיבטאו את רחשי התודה על העשייה שלהם כל השנה וגם יהיו שימושיים. מתנות לסוף שנה כאלו יכולות להיות תיק עסקי שמתאים לניירת או אפילו לנשיאת לפטופ, עט דיסק און קי שיאפשר להם לקחת איתם לכל מקום את המידע הדיגיטלי שלהם, מגיני הוקרה עם הקדשה, מסגרות לתמונות, עטים יוקרתיים, מעביר מצגות לעבודה נוחה יותר, מכתביות, תיקיות, עט למורה מסדרת פיוטר יודאיקה, משחקי מחשבה מעץ, ציוד לקיץ כמו מטקות, מזרון ים או כל אביזר אחר שמתאים לשמש ולים. עם מתנות כאלו המורים והגננות ירגישו שבאמת מעריכים אותם, שבאמת רוצים להודות להם ולא רק מסמנים וי על עוד שנה שחלפה לה.

מבחר מתנות גדול ואיכותי
אז למה לרכוש דווקא אצלנו מתנות לסוף שנה, בין אם הן לילדים, למורים, לגננות או לכל איש צוות אחר? כי אצלנו תוכלו להתרשם ממגוון עצום של אפשרויות, מאין ספור מתנות ממותגות שיכולות להפוך לאישיות ומרגשות. תוכלו לבחון את האופציות השונות ולהחליט מה נראה לכם המתאים ביותר, תוכלו לגוון את המתנות ולקחת כמה מכל סוג. יש לנו אין ספור רעיונות למתנות סוף שנה, אין ספור רעיונות למתנות ייחודיות ולא שגרתיות שלא תמצאו בשום מקום אחר.

התאמה לכל תקציב שהוא!
אם מתנות סוף שנה היו בחינם, הכול היה הרבה יותר פשוט... אבל מה לעשות ויש תקציב שצריך לעמוד בו, תקציב שנקבע על ידי קבוצת ההורים או וועד שנבחר. הבעיה עם תקציב היא שהוא מצמצם בדרך כלל מאוד את האפשרויות, אבל לא אצלנו! אצלנו אפשר לבחור מתנות סוף שנה איכותיות מאוד בכל תקציב שהוא, אנחנו מציעים לכם לראות מה יש לנו להציע בהתאם לתקציב שלכם, ולא משנה אם הוא גבוה או נמוך. אתם לא צריכים להתפשר על איכות בינונית ולא על מבחר מצומצם אלא יכולים לעשות בחירה מושכלת וליהנות ממה שיש לנו להציע.


אז קדימה, למה אתם מחכים? צרו איתנו קשר עוד היום וקבלו את כל המידע שאתם צריכים!

לצפייה במתנות >


מתנות סוף שנה